Tidfördrift...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Allt, jag är typ alltid glad! :D  
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Va i skolan och hade lattjolajban
Vad gjorde du för 15 min sedan: tränade
Det sista du sa högt: ''Heej dååå''
Det senaste någon sa till dig: Hoppsan
Vad har du druckit idag:. Varm choklad

Vad var det senaste du åt: en glass :P
Vad var det senaste du köpte: en chokladbit :P
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: typiskt höstväder... Blåsigt å lite småkyligt
Godaste glassmaken: Hallon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nää?
Sover du tungt: Näpp

Drömmer du mardrömmar: ´Har inte gjort det på APlänge
Trivs du med ditt jobb: Skolan, sådär

Favoritklädsel:  Svarta tajts, vitt linne med min vita addidas jacka :P
Favoritlåt just nu: Someone like you eller Tears in heaven
Vad ser du om du tittar till höger: Systemkamera
Vad gör dig glad just nu: Allt :d Hehehhe
Vad ska du göra härnäst: slappa eller äta å göra mej klar inför matchen...
Höger eller vänsterhänt:  HÖGER
Humör just nu: Glad! :D
Favoritgodis: vet inte?
Kläder just nu: svarta tajts med t-shirt!
Sommarplaner: Dädu... ;)

Hur många kuddar sover du med:  2 eller 3? 

Spelar du något instrument: Näpp har gjort!

Morgon eller nattmänniska: Va?... Morron^? ^^
Vad är viktigast för dig: Vänner å Familj!
Är du kittlig: Ja.....
Snarkar du: Näpp elr lite om jag e förskyld... ^^
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Myror!
Längtar du mest efter just nu:  Nått gott å Äta! :D


Kommentarer
Postat av: Elina

älskar dig min sparv

Puuuuuuuuuss

<33333333333333333333

2011-10-13 @ 15:56:03
URL: http://elvissz.devote.se
Postat av: Freddy(jag)

Älskar dej oxå!! <333

2011-10-14 @ 17:54:35
URL: http://zimzax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0