Shop.se

Jo idag vaknade jag som alla andra människor, sen åkte jag iväg me Mamma å Lillebror t Port73, där lämna vi in min lillebrors cykel, sen gick vi t KappAhl men jag hittade nigenting.
Sen åkte vi t Centrum å där hittade jag nåra Rosetter x) Sen åkte vi hem, Moa undrade om vi kunde åka t Handen å Shoppa å jag sa ja, så jag tog bussen dit å så shoppade jag lite till, men jag köpte ingenting den gången.
Det gjorde hon x) jag hade iallafall Grymtkul! Puss Moa :* :3
Sen vare att åka hem, tog buss t *Ö* å där åker bussjäveln förbi mej å jag får stå kyan, jag ringer mamma som skickar ut pappa som kommer å Hämtar mej. Till middag blevde Räkcocktail och Planka, snacka om mätt!!!
Åt inte ens upp! ... o.0 -.- Sen så ja Skypar jag lite x)
men det var allt hoppas niblev nöjda med bilderna nedanför?
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0