School, SkateBoard in Handen

Hahha bra Svengelska va? Mohahhaha x) Nää men iskolan på morronen så var det brandövning. Jag å Bella lyssnade på musik å Helt plötsligt lixom hoppa våran spansk-lärare till. Jag råkade gå in i en dörr.. *suck* Bella skratta medan alla gick ut.. Höhöhö AA när vi va ute så gick vi ner t fotbollsplanen och stog i våra led. Sen dansade jag helt random... x) Heheh Thats me.. Sen fick vi gå in igen då lyssnade vi på musik, jag klarade läxförhöret. Sen var det rast, vi gick till So:n jag klarade provet Oo YEAH! Sen hade vi lunch, Det va inte mulet elr nått? Lite blåsigt bara... Men sen gick vi iaf upp t gympan. Vi fick vänta i en tjugomin typ^^? Sen kom vår gympalärare. Vi hade Världens sämsta gympa.
Men det gick bra för min grupp... Heheheh å sen så.. ja vet inte? Vi gick ner t skolan och det ösregna, mitt hår var världens fulaste jag skulle helst gå hem om jag fick bestämma.... Mådde dåligt av det.. Har typ inge självförtroende när det gäller mitt utseende. Men jag var tvugnen att stanna kvar. Jag gick på Blocket och gjorde klart 5 MA-tal, hade roligt och gjorde illa axeln. x) Hööhöhö....  Sen fick vi gå hem. Jag skulle vara med Alicia och jag tar det kort... Hehe
Vi åkte till Handen jag tog med mej skateboarden. Min rosett å ''Don't Even Ask'' Mössan. Sen när vi var framme gick vi typ direkt till Stadium men dom hade inga bra, bara ''plast'' -Däck! Fhåan! Men dom hade skönt golv att åka skateboard på med min  :P.. Sen gick vi vidare ut, sne gick vi in igenpå Stadium, men vi hittade inget den gången hlr. på Samma affär... Vilka cupecakes vi är xP Sen hade jag tappat min tjuga.... FAN!!!
Men vi bestämde oss för att åka ända t Nynäs och tog ersättnings bussen (35x) Och jag å Alicia det vi måste fan ha tagit fel buss och vi åkte och tänkte samma sak hela tiden... Men vi kom fram rätt.. Hoppade av vid Malmtorget och gick in i Intersport, där hittade hon sin förälskälse, en skit snygg skateboard för 800kr. Man ba Alicia vi tar det en annan gång, för hon hade inte råd x) Hheheheh. Så ja vad gjorde vi sen, jo vi stog å Frös i 20 min och sen åkte vi hem. Jag gick å sjöng på vägen hem på låten ''Your Song'' Med Ellie Goulding. Sen när jag kom hem åt jag, sen tog jag ett bad och ja tog en asiktsmask och slappa... Sen datan... Å nu sitter jag här x)
HEHEH DET BLEV ETT LÅNGT INLÄGG
Men Det var allt just nu... jag kommer nog skriva, 1 inlägg till<3
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0