Ryck

Asso jag får fåan Ryck på Blogg.se Det dampar och ja laggar! Heheh x) Men jag har iaf sovit över med Cilla inatt, och på kvällen(Natten) var vi ute å hade asskumt, vi blev jagade av en EPA-traktor, en moppe och vi tkte vi såg en tjej på fotbollsplanen..... Men aja... Cilla kan ju inte springa för hennes knä gör ont ( hon har oppererat det) Så alla ''Isac, alex, Clara, Tess, Jimmy å Hugo sprang ifrån henne jag var den ändå som väntade... Men aa så moppen hängde efter oss och jag slängde mej ner på marken bland mossa och grenar och Cilla gjorde likadant.... Moppekillen såg oss inte *puuuh*
Men aa och idag så va vi me Hugo å Jimmy. Najs! Höhöhöö
Men aja ska gå...
PussåKram skumbanan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0