Helgen var här........

Asso jag blir nästan arg! Det är bara 2 lediga dagar å 5 skoldagar, *puuhh* var tvugnen att räkna. Å Jag ligger under me ganska mycket å Därför får inte jag vara med nån imorrn för jag ska plugga Matte?
NEVER IN MY LIFE!!
Jag ska va me kompis om jag hittar nån... läxorna tar jag nån annan dag?
GRrr... ja blir fan nästan arg... Hehhe läxorna är ju papper och Papper är från träd så sluta döda träd!
Men aa i helgen så var jag me två kompisar och ja å Elina sov över ena dan, vi hade grymt kul!!!
Skratta typ 24/7 Hahah! x) That's Najs! Right?Oo yeah! Men ska nog göra tt till inlägg sen så ska jag göra nått annats... typ läsa svenska läxan....
*suck*
FML
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0