Go Lollipop


Hejjj!!! Asso har trååk! Men ändåe kul? nolifer....
Aja, har tränat idag med 98orna och 97orna. Det gick väll bra förutom att jag lixom krocka i Hanna så
Jag slog i ryggen. Aoow!
Men aaa typ däärrå?
Idag i skolan så vare najjs, vi började veckans med bråk med läraren(hhihihi, som vanligt)
Sen Gympa, VolleyBoll! Oo yeah!
Sen tbx till skolan, Engelska PROV! JAg bah OMFG! och såklart så hade inte jag pluggat!
Typiskt meeej!
Men jag tyckte det gick ganska bra! Hehee The Smartas is here!
Sen vare gööö, hm.... NO!
I typ två timmar, inte min dröm precis.. x)
Sen iaf så vare Sv, han jobba bara ett papper. Och jag ska läsa typ 67 sidor nu och svara på 23 frågor till på torsdag.
*ssuuuck* Aa men jag orkar inte blogga just nu. Bloggar när jag mår bättre!


Kommentarer
Postat av: EkorrenErik

Hej freddy vet du vem jag är ?<3

2011-10-03 @ 22:30:29
Postat av: EkorrenErik

Fredrica din klubba ser god ut kan jag få smacka?<3

2011-10-03 @ 22:42:30
Postat av: Freddy(jag)

Ja jag vet vem du är!, Nja... den är slut ;)<3

2011-10-04 @ 18:38:20
URL: http://zimzax.blogg.se/
Postat av: EkorrenErik

Men jag som va sugen på klubba<3 :)

2011-10-06 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0