DataFreak

Okejm jag måste erkänna jag är ett DataFreak. Men det börjar ''minska'' Asso jag börjar vara med mer kompisar än med Datorn. Och ikväll var jag med Elin och en liten kort stund med Emilia och Moa...
Najs! Jag å Elin har världens torraste humor.... höhöh ;P
Mén just nu ligger jag i sängen och bloggar, med skype och ja allt. Det är såå skönt!
Tur att man har en liten enkel bärbar!
Puss på den! :*
Hehe jag var tvugnen att säga så.. Men jag är as trött, jag börja fundera på att dejta kudden.
Jaow så gör vi..
Bilder från kvällen me Elin kommer imorrn! :)
PK ;3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vet ;) men älskar dej ändå<3

2011-10-22 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0