Becka is in the house Jaow

Såå nu ligger jag i min säng å slappar! Är fett tröött, jag jobbade nu på kvällen 3 sidor i matten och har typ 20 sidor kvar att läsa i svenskan sne är jag ikapp! Oo yeah! Men aa jag fråga Becka helt random om hon ville me t nynäs å Fota? Hon ba okej så vi åkte t nynäs! Najs! II nynäs så hoppade vi av i hamnen sen sprang vi omkring å fota lite överallt.... MEn det blev lite bilder fast vi hade askul!
Sen sprang vi över tågspåret å över på andra sidan. Å Fota på andra sidan ist. Sen gick vi runt å t bussen den körde precis ivägå Becka ba VINKA å jag skuttade fram som en 5 åring. Å Busschauffören ... han skratta åt mej, men han stannade! oo yeah! Sen åkte vi t centrum å gick till Pizzerian å köpte pommes å cola, sen t bussen som precis kom och sen t idrottshallen, kollade när grabbarna spela sen hem å åt! Najs Dag vah??... Svar ja!
Men här kommer bilderna :P Dom e redigerade!







Driv Hehehe x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0