Alicia

Halloj igen! Igår så var jag ju med Alicia, egentligen skulle vi göra en kissie parodi men sen blev det att bara hon och jag skämde ut oss för hela världen!
Först kom vi hem till mej efter skolan sen åt vi nudlar (jag åt spagetti och köttfärsås). Sen gick vi upp på mitt rum, jag skulle fixa om mej, håret hade blivit som det ska va typ efter all blåst ute. Höhöhö
OCh ja... sen satte hon sej och sjöng till nån opera. Sen gick vi ut?, sen gjorde vi en scen som alicia råka radera?,
Sen gjorde vi resten... Hehhe men jag ska gå nu, mer uppdatering sen tror jag!
PK Trölölööl


Kommentarer
Postat av: Alicia - Candyplanet

haha det var inte opera jag sjöng till "trololo" XD ;)

2011-10-26 @ 17:26:23
URL: http://candyplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0