TRäning

Ja hela jag måtte vara lite sjuk i huvet!
Jag gick tillbaka till skolan och va med på sista lektionen.
Vad gör man inte för att få träna och va me kompisar? c:
Höhöhöhöh :3
Efter sista lektionen så tog vi bussen till VH och därifrån tog vi bussen till träningen.
98 träningen gick hur bra som helst. Alla skott satt är jag ville att dom skulle va förutom när dom kom i stolpen ut..
grrr... ;//
97 träningen gick väll sådär. Jag kunde ha vart bättre!?
Men, men man kan inte alltid ha bra träningar? Right?
När jag kom hem så tog jag en varm dusch. Såå skönt!
Sen drack jag te och åt 1 och en halv macka och tre kakor.
Matvraket här vah! c:
Sen gick man å borstade tänderna och nu ska man messa å Sova! Asso jag ska messa en liten stund.
Sen sover jag!
Trölölöllölöl c: Men aja kudden väntar så..
NattiNatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0