Träna/Dans

Halloj, Halloj! Joo idag så gick man till skolan eftersom det inte är höstlov längre. I will cry.... Skönt att se kompisarna! Men jag måste börja ta tag i skolgången. Man kan säga såhär. Jag har haft det jätte enkelt 1-5:an
Och lite halvdant i 6:an det är som ett bananskal man halkat på jag har lixom hur enkelt som helst klarat alla småprov och läxförhör och lämnat in läxor och ja allt!
Men nu måste man börja hitta ett system och börja tänka och det är inte jag speciellt bra på!
Men Iaf i skolan idag så Hade vi dans på gympan. Det var tråkigare än jag trodde det skulle vara! Grr.. Jag försöker faktiskt tänka lite positivt...?
Sen efter skolan så har jag 10 min på mig att ta mina saker och gå till bussen. Jag hinner alltid med ^^
Men aa och sen hade jag träning först med 98:orna (Mitt lag) och sen direkt efter 97:orna (Dom jag tränar med för att kanske få åka på USM Med)
98:a träningen var SSEEEG. Men 97:ornas träning var grymt kul idag! Jag provade spela Mitt 9:a och det var faktiskt roligare än där jag brukar spela. Jag brukar spela vänster/Höger 9:a!
Trölölölölöl x) ^^


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Asso hej snygging !!

Föjer din blogg varge dag ♥

Såå bra älskar den !!!!

Men jag kommer ALDRIG ihåg va den heter !! ;)

Puss hej gumman ♥

2011-11-08 @ 16:45:52
URL: http://dennisida.bloggplatse.se
Postat av: Ida ♥

Asso hej snygging !!

Föjer din blogg varge dag ♥

Såå bra älskar den !!!!

Men jag kommer ALDRIG ihåg va den heter !! ;)

Puss hej gumman ♥

2011-11-08 @ 16:46:43
URL: http://dennisida.bloggplatse.se

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0