Tester!

-Tre saker TEST-
Tre saker jag inte förstår mig på:
Regler på skolan, ålders gränser på Breaking Dawn och Åldergräns på energidrycker.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
Smink, Engelska mapp och pennor.
Tre saker jag gör just nu:
Vara med kompisar, Shoppa, Blogga!
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Åka golfbil, stått på en scen och sjungt och vara huvudroll i en film.
Tre saker jag kan:
Spela handboll, köra cross och ja vet inte?
Tre saker jag inte kan:
Typ allt?, Stå på händer?!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Har ingen aning?
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Sjunga
Tre favoriträtter:
Pizza, Tacos och vet inte?
-SÖMN TEST-
Vad har du på dig när du sover?
Shorts och t-shirt
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
På mage med handen under kudden eller på höger sida
- Hur många kuddar har du i sängen?
3 :P
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
 NIxpix
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?
 JA en gång!
-Mode TEST-
Beskriv din stil med 3 ord.
 Lite udda?, jag gillar den och ja vene?
Vad innebär mode för dig?
Har ingen aning...?
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Lindex, Bikbok, Gina Tricot, New Yorker
Shoppar du second hand?
Ibland,....
Vilken är din favoritdesigner?
Vet inte?
Vad är din favorit i höst?
Typ ingen?
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Jag e fattig just nu men förut typ 150 kr i månaden... :(
Dyraste plagget respektive billigaste?
Mina jeans som jag knappt andväner och sen en vit sommar topp som jag inte heller andvänder.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
MEEEER
Brukar du tröstshoppa?
Neeeej
Högklackat eller lågklackat?
Lågklackat:P
Vilken är din drömväska?
Kommer inte ihåg vad en heter...
Vilket blir ditt nästa köp?
 En munkjacka... Med pacmans på. Eller en Everest Jacka eller Vinterskor
Vilka är dina stilikoner?
Har ingen aning..
Favoritplagg just nu?
Tajts, linne och munkjacka
Favoritaccessoarer?
Örhängen, armband, halsband
-DAGENS TEST-
DAGENS VILL HA: Lite nya munkjackor
DAGENS KLÄDSEL: Short och linne
DAGENS FRISYR: Toffs
DAGENS LÅT: Dagens Låt idag...
DAGENS PLANER: Sova
DAGENS SAKNAD: En kompis
DAGENS DUMMASTE: Jag :P
DAGENS MISSLYCKANDE: vene?
DAGENS DROG:  FIlm
DAGENS KÖP: Inget...
DAGENS GODIS: inget... antar jag..
DAGENS HUMÖR: Trött och ont i huvudet...
DAGENS CITAT: ..---
DAGENS ROLIGASTE: Lucky closett '' äckel potta, äckel potta ä k plrr..''


Kommentarer
Postat av: ♥ a l i c i a ♥

Det är awesome ^^ C:

2011-11-15 @ 12:58:43
URL: http://myplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0