SHIET!

Hejhej Halooo!
Vad gör ni? ;)
Nä men asso igår hade bloggtorka och jag var trött och hade match så jag varken hann eller orkade blogga.
Men igår som sagt var så hade jag match.
Vi förlorade me 8-6 jag gjorde 4 mål ^^
Yeahh! Sen så ja va gjorde jag sen.
Jag å Alicia var ju också i lördags! KULKUL!!
Sen såå... ja idag så hade vi dom värsta lektionerna och det var längsta skoldagen också.
Jag trodde jag skulle .
Min huvevärk blev ju inte mindre av allt pladder heller?!
Om det är nån kille i klassen som kollar.. FATTA DETTA!:
*ni är INTE roliga!
*Ni har ingen respekt
*Allt ni gör är och förstör för alla som vill ha Bra betyg.
Ni förstör inte för er själva!
Ni är inte coola?
Ni är såå töntinga?!
Bara för ni sabbar eran framtid, so what. Låt det inte gå över mej?!! Jag kanske vill ha ett coolt och kul jobb när jag blir äldre?
FATTA!!
Så nu har jag skrivit av mej lite..
Sen under dagen så hade man ju också dom tråkigaste lektionerna...
NO och MATTE
Fan asso!
Jag jobbade bara 1-2 tal...
Sen vare ocksåå på No:on vi pratade bara om rökning typ?
Oh ja fattar, jag vill inte RÖKA!
usch det luktar ju ba illa?!
aa! Men här kommer lite bilder!

Jag å Elina på No.n


Min sönderkluddrade No.mapp ;P
But the words is TRUE


Så här såg det ut i himlen när vi skulle t bussen! <3


Kommentarer
Postat av: Alicia

mwihihih, jag tyckte röken luktade kaffe XD

2011-11-29 @ 18:42:57
URL: http://myplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0