Sabina&Robin

Ja vad säger man om tvillingar...? Såå Lika fast ändå Olika! Vi har haft grymt kul!
Jag sov över hos dom, Sabina somnade 12, jag 2 och robin 4.... *suck*
Jag kunde inte hålla ögonen uppe. höhöhö c:
Och igår så åkte jag dit, vi åkte till Handen, åt på donken, gick omkring, åkte hem.
Från dom tog vi bussen till*s* där hoppade vi av!
Jag å Robin sjöng typ Opera(Skrek) Sen ringde jag mamma och då kom pappa och skjutsade mej å Sabina hem och släppte av Robin vid busshållsplatsen. Han skulle hem till deras pappa. Bussen kom om 20 min. Jag å Sabina skulle vänta egentligen på bussen som kom om typ 2 timmar tillbaka. Men Jag han platta mitt hår så snabbt så det var 5 min kvar tills Bussen kom. Jag packade ner allt och vi sprang allt vi hade till busshållsplatsen. När vi var framme stog bussen där. Vi hoppade på och åkte med Robin hem till deras pappa. Där hämtade dom deras mobilladdare. Sen tog vi första bästa buss tillbaka hem till dom sen sov vi hos dom.
Jaa Allt!!!! *suck*
Vi vaknade på morgonen såklart! Vi klev upp!
Ja fixade mej och sen åt vi frukost.
Sen ut med Sita(Deras hund)
Sen såg vi på film!
Oo yeah!
Sen leta vi buss, jag åtke hem och nu sitter jag här.. Mohahha xD
Vilken NOLIFER jag är! :D
Men, men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0