Latmask is in the Town Jaow

Hejhej! Jag orkar inte ta allt så ''ingående'' men jag kanske tar det mesta sen, när jag orkar. Jag kan bara säga att jag hade cup igår. I rosersberg. Vi förlorade två och lika 1! Ingen toppen dag alltså!
Jag  lovar inte stolt om man säger så ^^
Men på kvällen va allting kul. Jag va me Adam och ja sen nästa dag så ''tågluffade'' vi ^^ Höhöhö Helt random åkte vi till Stockholm C Och sen till Handen och sen till VH Och från VH till nynäs. Och från Nynäs tbx hem.
Hahhaa Vilka NOLIFERS vi är. Hahah Men det var helt AZUM! Jag skrattade typ hela tiden? = Alltid kul!
Och ja det var det mesta .... Kanske berättar mer sen.
Puss :* Det kanske kommer en video sen .. HEheh

Kommentarer
Postat av: embla :3

Veckans blogg är nu avslutad!

kolla om du vann?

- Om inte? Delta igen, & lycka till! <3

2011-11-06 @ 18:10:22
URL: http://emblajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0