FuN

Ruulig dag det vart idarå?
Imorse kanske det inte var fullt så kuul. För jag gick upp 20 över 5 för att hinna fixa mej för min buss gick 5 i 7.
Men jag hoppade ur sängen och gick ner för att göra frukost.
Mööms!
Sen klädde jag på mej match kläderna och la ner resten i väskan.
Sen gick jag ut för att gå till bussen.
Men så fort jag öppnade dörren så blev jag typ chockad!?
Detvar kålsvart!
Jag såg ingenting. Och eftersom jag e så IQ befriad så kliver jag ett steg fram där jag inte ser och halkar på trappen.
*suck*
Hihiihihihihiihhi
Sen går jag över till Emmy för jag vågade inte gå själv till bussen.
Eftersom Emmy har stukat foten, kan inte hon gå så vi fick skjuts...
Sen kom bussen när vi var framme.
Vi åkte till matchen.
Jag var grymt taggad!!!
Sen spelade vi match mot vårt egna lag och vi förlorade med 2 bollar....
Sen mötte vi Tumba och förlorade med mer. Men jag kommer inte ihåg poängen.
Sen kom jag hem.
Sen såg jag på Tv en kort, kort stund sen åkte jag, Mamma, Hunden och Mathias å Handlade.
Jag fick en ny jacka och ett par nya skor..!
Såå Najs!
Sen ja vad hände sen...?
Vi åt på donken och mötte Pappa där. Så åkte alla hem och sen kollade vi på TV och chilla...
Å Nu ligger jag här i sängen å bloggar och förlorar stort på WF (worldfeud)
Jag förlorar mot en kompis med 310 poäng!
Men nu måste jag skärpa till mej när det gäller bilder.
Det kommer en ordentlig imorrn... Jag lovar inget men jag tror det iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0