De sista

Vilken svordom använder du mest?  Fan, Helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.48
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Venne?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aa ;)
När var senast någon stötte på dig? Ja vene? ;D
Vad åt du till middag senast? I söndags vare jag åt middag så jag kommer inte ihåg..
Kan du vissla? Johanna, ja visst kan jag det ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja ofta inte? ;P
Äger du några popband t-shirts? Nixpix, antar jag?
När flög du senast? I September?
Pratar du några andra språk? aa Spanska och Engelska
Har du gråtit offentligt? Jaddå
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Ja en piercing i näsan
Vad har du med dig in på bion? Godis ;D å COLA
Vad har du för väder?  Sol :)
   

Hur bor du:  I Villa :P
Brukar du komma i tid: Nja,.. ja
Hur lång är du:  1.71 cm
Kan du laga mat: Jaddå..Makaroner
Vad jobbar du med/pluggar du:Skolan ff?
Vad har du på dig just nu:Short och t-shirt
Hade du en bra kväll igår:Hade jag väll? 
Din favoritdryck på morgonen:  Obo'y
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Alltid!
Vad hade du sönder senast: En sko.. ;D
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: Obo'y
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Jos
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte?
Saknar du någon just nu:  Aa en kompis
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta en!
Någon jag stör mig på: Ingen tror jag...
Intressen:Handboll, fota, Cross, film och ja allt.
senaste person du kramade: Vene? Hunden.. ;)

Senaste person du ringde:Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma ;P
Vad drack du senast: Te
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaddå :P
Är du sugen på något nu:Nepp
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Usch!
Brukar du baka:Jaråe
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Si sådär...
Vilken låt lyssnade du senast på:
Megan Nicole Bea-utiful
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp
Vad tycker du är äckligt: Spenat
Har du pengar på mobilen: Alltid





 
 

:


Kommentarer
Postat av: ♥ a l i c i a ♥

har precis gjort en ny design (y) ^^

durå? <3

2011-11-15 @ 13:18:48
URL: http://myplanet.blogg.se/
Postat av: ♥ a l i c i a ♥

sv: jag har det, pruttunge!! <33

tryck på F5, för att uppdatera sidan <33

2011-11-15 @ 13:37:12
URL: http://myplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0