Dagen

Vad säger man om en dag som man bara vill ska sluut?
Imorse va typ det bästa..
Jag vaknade 05.53 satte på snooze... I 20 min sen gick jag upp!
Kollade på Tv en stund ( nån timme)
Sen fixae jag mej. Sen var klockan 09.30 så jag gick till skolään ... Jag hade sovmorgon till 10.
Jag gick in till 6B som hade lektion och jag fick vara med ;P ^^
Hahaha! Proo <3
Sen skulle jag ta bussen å åka skridskor med klassen.
Fun = NOT
Man blev tvingad att åka...
Jag som var sjuk igår skulle ta det lugnt och det är kallt nere på planen..
Men det e väll för trögt för att få in..?
Mhhhm! aSsoo grr...
Men aja... Sen åkte vi hem efter allt....
Jag hängde med Nicole och där så... Vad gjorde vi .. filmade?
Höhöhöhö har lite ruuuliga videosar..
Men jag gör en film med dom sen.
Promise.
Å Just nu sitter jag hemma och chillar vah.. ^^ De e najs !
Men aa ja ska typ kolla film nu så..
<3
P.s Ja glömde fota under dagen så det blev ett bild löst inlägg ;()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0