BLÖ

Idag i skolan så hände ingenting speciellt?
Jo på Spanskan fick vi sitta vid datorn och det va väll ok.
Nä men ganska kul iallafall!
Just nu sitter jag å dunkar musik.
Ravers Fantasy C:
Jag ska göra matteläxan snart också....
Den ska in på fredag jue ^^
Okej jag tar dagen ganska snabbt!
Jag vaknade tio i 6 av min klocka.
Jag gick inte upp utan låg kvar till 10 i 7.
Sen gick jag ner.
Då var redan mamma och lillebror uppe.
Jag gjorde min frukost.
Sen gick jag upp oh borstade tänderna, såklart!
Ja intressant fakta?!
Men sen gick jag och fixade håret och allt och sminket.
Blev riktigt nöjd idag iallafall ^^
Sen började jag gå till skolan 07.59 och vi börjar 08.00
Men jag hann!
Oo yeaah!
Sen hade vi spanska och fick sitta vid datorn och jag passade på att göra ett inlägg ;P Väldigt kort men det dööög.
Sen efter det hade vi SO
Boooring.
Men jag fick rita ^^
Oo yeah!
Sen hade vi lunch tror jag.
Nästa Gympa!
Rackettsporter för sista gången.
Jag förlorade alla igen.. :c
Sen Block och jag pluggade till NO provet.
Det gick ganska lyckat, tror allt sitter.. Kanske lite mer plugg behövs...
Det var allt.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0