Azuum! c:

Hahah imorse så vaknade vi...
Som alla andra ;P

Sen åt vi frukost sen kom båda på att Alicia inte tål mjölk och hon åt filmjölk och drack oboý  till frukost!
Så hon fick ont i magen seeeen...
Hahah min lilla cupecake!

Men aa sen fixade vi oss och jag fick ett sår under ögat för att jag var tvugnen att ta bort allt hela tiden.
Faaan asso... Men när vi vä vart nöjda så gick vi till bussen...

Jag tog bara en tunn jacka...
OCH GISSA VAD... JAG ÅNGRAR MEJ.

När vi väl var framme i stockholm så gick vi till Kulturhuset.
Och det första man ser är tjejer och killar som klätt ut sej till Manga figurer och ja SKITCOOLT!
Turkost, Gult och rosa hår!?
 NAJS!!

Sen gick vi iallafall till den lååånga kön!
Men vi vart hungriga så vi gick och köpte två cheeseburgare på McDonalds sen gick vi tillbaka till Kön.
Å gissa vi stog bakom Lovisa och Alicia!
Asso både jag å Alicia gillar deras bloggar och ja allt!
Å vi bah Oh yeah!
Såå NICE!

Men det vart bara värre sen... Vi fick vänta 1 och en halv timme..
Och det var sååå KALLT!
Jag trodde på riktigt att jag skulle dö.
Hela jag skakade. Jag har aldrig gjort det förut. :o

Men aa sen när vi väl fick gå in så blev vi helt galna och bara drog från bord till bord men småsaker!
Billigt!
Men jag ångrar att jag inte köpte hårfärgen!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Sen så efter 10-20 min så gick vi...
Vi gick till H&M 1 men hittade inget.. Sen gick vi till Lindex och sen till H&M 2
Hihihihihiihh ^^

Sen gick vi in på Åhlens.. och vi hittade inget nånstans!?
Sen gick vi till Tcentralen och köpte varmchoklad för att värma upp fingrarna och det var gott!

Och sen orkar jag inte berätta mer för det hände inget mer..
Hon åkte hem och jag hem till mej.

Sen åt jag middag när jag kom hem .. Fondyn! ccccccc;

Sen vare Så mycket Bättre på TV så det kolla man på!

Puss!
Här kommer bilder från vad jag köpte... Mina örhängen som ser ut som tårtor är så små så det blev ingen bra bild :c

Skalet eller baksidan som jag gjorde om c:

Så resultatet blev såhär c(:
Dem blev 7-kt suddig well,well...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0