4-6 Halloween Fest

Ja för två dagar sen så fixade Jag, Bella och Marie ett halloween fest för 4-6:orna. Och det blev riktigt lyckat. allt Utom soökrundan. Den gick inge bra .. Heheh Menn först kom vi dit halv 4 typ. Fixade dit allting. Sen var klockan 6. Alla hade komit och vi åt middag TACOS! Sen klockan 7 var discot igång. Vi körde dansstop, ballongdansen, ja lite allt möjligt, Limbo ALLT! Och ja... Vad hände sen? jooo skulle vi sätta upp banan för spökrundan och tipsrundan. Vi gjorde den runt skolan. Och resultatet blev katastrof! Ingen tyckte det va läskigt typ? Heheh!
Ja vad hände sen... Inget mer, de var bara mer disco och ja det var allt! Men jag fick ingen bra bild.. Det var för mörkt! ´Men en enkel bild på hur jag såg ut (Ganska dåligt Ljus men, men )


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-03 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0