Match c:

Idag så har jag haft match som ni vet.. eller?
men vi vann mot Huddinge och förlorade mot Bolton.
men vi hade VÄLDIGT mycke otur mot Bolton.
Det var tappade bolar och vi missade målet.!
men bra kämpat ändå Cheyer!
Jag fick in typ 2 mål totalt idag..
Ingen höjdare direkt? Asso ggrrr...
Jag missade målet och tappade bollen... Men förbi kom jag ^^
Jag ska snart gå ner och prova mina nya byxor.. Jeggings..
Hahha ni fattar ( Jeans-leggings = Jeggings)
Aja.. min grymt bra humoor   
Men aa just nu försöker jag hitta bra musik...Jag lyssnar ut dom ''bra'' låtarna inom 1 dag.
För jag lyssnar på den 24/7...
Men jag ska gå nu efter inlägget som kommer... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0