Failad Kladdkaka!

Jag å Alicia kom på att vi kunde baka kladdkaka ... Men när vi gjort smeten kom vi på att ingen plåt var ren och dom hade iga muffinsformar...
Å det hade ju vart tråkigt att slänga allt...
Så vi delade och jag ÅNGRAR mej totalt...
Usch...
Sen gick vi ut iaf för min buss gick om 7 min...
Sen visade det sej att jag hade kolalt fel.. och inte tittat på vad klockan var...
Så det var en timme tills bussen kom...
Vi gick tillbaka och hem till Alicia!
Sen gick vi in och fixade med Menyrubrikerna..
Jag ska göra om Bloggen...
Höhöhö nää nu var överraskningen förstörd.. :/
Nä skoja men nu vet ni det. Och jag ska snart äta å sen vidare ner till skolan.
Lillebruuur ska självklart ha öppethus när man vill vara hemmma!
Morrmorr...
Det kommer mer inägg snart...
ingen bloggtorka här inte..!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0