Bad update

Förlåt för dålig uppdatering!
Jag ska bättra mej c:
Men kolla iallafall!




I Lördags, jag tror det var då jag inte bloggade.. right? eller det kanske var i Söndags?
Same Shiet!
Men aa och då var jag med kompis... Jag vet inte om h*n vill ha sitt namn med så h*n får heta kompis så länge.. ^^
Och i Lördags oxå så hade jag match mot Rosersberg.
Vi vann med 17-16!
Oh yeeah! Men well, well!
Sen åkte ju jag t min ''kompis''
där sov jag från lördag till söndag..
Och på söndagen så drog vi till Stan sen tog det typ43536 år innan tåget kom.
Nä men typ 15 min.
Och jag typ dog av kylan.. men nåra kramar gjorde en jue varm ^^
Sen drog vi till *N*
och där åt vi på nått ställe jag inte vet vad det heter?
Jag tog Pommes och ''kompis'' tog Carlzone(stavning)
När vi åt klart så drog vi sen vidare till stationen och väntade på bussen...
Sen när vi den här gången väntat i 2342342 år så går vi för vi orkar inte stå där..
Först går vi till hamnen sen upp till centrum.
Då kommer bussen så vi missar den!
:'( Buhhuuu!
Och nästa gick om 3 timmar!
så det var bara att vänta och se glad ut!
Brrr det var askallt.. Till en början var det kul.. sen vart det kallt. Fast förestten det är alltid kul att vara med h*n!
puss ;*
Sen så drog vi till Willys och köpte
Godis och juulmust..
sen gick vi tillbaka till stationen.
Då vare 2 timmar kvar typ och vi gick runt i hamnen igen!
Höhöhöhööhöh KALLT!
och jag orkar inte ta resten av detaljerna..
Men bussen kom SEN!
och ja...
H*n åkte hem och jag hem till mej.
När jag kommer in till mej så ser jag att mina läppar va helt Lila/blå!
Så jag tog en varm dusch!
Skööönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt söta Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din Mail♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥URL/Blogg♥:

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0